باشگاه پرسپولیس گویا قرار نیست رنگ، آرامش را ببینند چرا که فیفا این باشگاه را در مورد پرونده ژوزه و دستیارانش یک میلیون و سیصد هزار یورو محکوم کرد.

محرومیت ژوزه‌ای در راه است/ دادگاه ورزش آخرین امید پرسپولیس
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حکم پرونده شکایت متقابل باشگاه پرسپولیس و مانوئل ژوزه و دستیارانش  از سوی فیفا صادر شد و سرخپوشان از سوی فیفا محکوم به پرداخت مطالبات و خسارت فسخ قرارداد سرمربی سابق و دستیارانش شدند.

باشگاه پرسپولیس باید به مانوئل ژوزه 30 هزار یورو به عنوان مطالبات و ششصد‌و‌سی‌هزار یورو به عنوان خسارت پرداخت کند.

لوئیز هم 45 هزار یورو به عنوان 45 هزار طلب و 105 هزار یورو به عنوان خسارت دریافت می‌کند.

اسکار دیگر همکار ژوزه 15 هزار یورو به عنوان طلب و 35 هزار یورو به عنوان خسارت دریافت خواهد کرد.

آنتونی هم 3250 یورو به عنوان طلب و 76 هزار یورو به عنوان خسارت باید بگیرد.

به این مبالغ سالانه 5 درصد بهره نیز تعلق گرفته است به هر حال این حکم پایان کار نیست چرا که به طور حتم پرسپولیس با توجه به مستنداتش می‌تواند این موضوع را به دادگاه عالی ورزش بکشاند.

به نظر می‌رسد کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا بدون توجه به توضیحات و مدارک ارائه شده از باشگاه پرسپولیس توانسته رای خود را به سود ژوزه و دستیارانش صادر کرده است.

این حکم هفته گذشته برای فدراسیون فوتبال ایران نیز ارسال شده است حکایت از این امر دارد که پرسپولیس به پرداخت مبلغی حدود یک میلیون‌و‌سیصد‌و‌هفتاد هزار یورو محکوم شد.

به هر حال تمام مراحل حقوقی و ارسال لوایح به فیفا زمانی صورت گرفت که مدیریت فعلی باشگاه مستقر نبود و حالا آن‌ها باید در رویارویی با این مشکل کار ار به CAS بکشانند.

معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس از محبت درباره این موضوع سرباز زد و پاسخگویی به این موضوع را به حسین عبدی واگذار کرد.

عبدی  هم به عنوان سخنگوی باشگاه پرسپولیس جوابگوی این موضوع نبود. پرونده خوب مدیریت نشد مصطفی شکری مشاور حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: به نظرم اگر پرونده خوب مدیریت می‌شد آن وقت حقوق باشگاه محفوظ می‌ماند. روند مدیریت پرسپولیس طوری بوده که در حل این پرونده ناموفق عمل کرده است.

شکری در ادامه عنوان کرد: به هر حال این حکم نقطه پایان برای پرسپولیس نیست و مسئولان  این تیم می‌توانند با شکایت به دادگاه ورزش نتیجه حکم را به نفع خود تغییر دهند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: هر پرونده‌ای فراز‌و‌نشیب دارد ما در دورانی که در پرسپولیس بودیم توانستیم حکم وینگادا را در دادگاه ورزش  بشکنیم و این موضوع می‌تواند تجربه‌ای برای پرسپولیس‌ها  باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ژوزه ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار