تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان امشب تهران را به مقصد چین ترک می کند تا در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا حضور یابد.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی زیر 16 سال بانوان ایران پیش از اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا 2015 امروز صبح در جلسه ای با حضور دکتر الهه عرب عامری و محمدرضا ملامحمد شرکت کرد.

نایب رئیس امور بانوان ضمن آرزوی موفقیت برای ملی پوشان در مسابقات پیش روی، نکاتی را یادآور کرد و گفت: حضور در مسابقات بین المللی تجربه بسیار خوبی محسوب می شود و امیدوارم شاهد صعود شما از مرحله مقدماتی باشیم.

وی افزود: با توجه به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، سرمربیان و مربیان تیم هایی که موفق به صعود از مرحله مقدماتی نشوند باید تا پایان بازی ها در محل برگزاری مسابقات حضور داشته باشند. چرا که حضور آنان و آنالیز دیدارهای مراحل بالاتر به عنوان یک کلاس آموزشی محسوب می شود. 

دکتر عرب عامری گفت: از شما می خواهم که به مربیان خود اعتماد کامل داشته و بدون بروز هیچ گونه احساساتی و به صورت عقلانی صحبت های آنان را مورد پذیرش قرار دهید. همچنین مهمترین مسئله ای که در پایان باید به آن اشاره کنم این است که جلسات تمرینی خود را با دقت پشت سر بگذارید. 

در پایان محمدرضا ملامحمد- رئیس کمیته فرهنگی ضمن اهدای هدایای فرهنگی از بازیکنان خواست تا تلاش خود را برای انجام بهترین بازی بکار گیرند.

لازم به توضیح است، تیم ملی کشورمان در رقابتهای قهرمانی نوجوانان بانوان آسیا 2015 با تیم های کره جنوبی، چین و تایلند همگروه است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار