فرمانده پليس راه شمال استان فارس از مصدوميت 7 نفر و جان باختن 4 نفر طی 24 ساعت گذشته در اثر وقوع چهار فقره تصادف در جاده های اين استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ كسری سیروسی گفت: یک دستگاه پراید بنا به عللی در محور ایزدخواست به آباده واژگون شد كه در این حادثه سرنشین خودرو كه جوانی 24 ساله بود جان خود را از دست داد و راننده خودرو نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

وی ادامه داد: در شهرستان رستم نیز بر اثر واژگونی یك دستگاه پراید با چهار نفر سرنشین در محور كوپن به سمت چهارطاق، یكی از سرنشینان خودرو فوت و سه نفر دیگر مجروح شدند.

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس افزود: در حادثه دیگری در شهرستان آباده یک دستگاه خودرو آردی با 5 نفر سرنشین با یک دستگاه کامیون کمپرسی ۱۵کیلومتر بعد از دو راهی عیون آباد به سمت صغاد برخورد كه این تصادف منجر به مصدمیت راننده خودرو آردی و مرگ یكی از سرنشینان خودرو شد.

سرهنگ سیروسی بیان کرد: در شهرستان استهبان نیز یك دستگاه خودرو پژو پارس با سه نفر سرنشین به عللی نامعلوم از جاده منحرف و واژگون شد كه این حادثه منجر به مصدومیت راننده و یگی از سرنشینان و جان باختن سرنشین دیگر خودرو شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: کشته ، تصادف ، استان ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.