در 7 ماه ابتدای امسال ، واقعه طلاق در استان مرکزی دو و چهار دهم درصد کاهش یافت .

کاهش دو و چهار دهم درصدی واقعه طلاق در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اراک ، خسروی گفت : در هفت ماهه اول سالجاری تعدادیکهزار و 984 واقعه طلاق به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش دو و چهار دهم درصدی داشته است.

وی افزود: از تعداد کل طلاق های به ثبت رسیده در هفت ماهه اول سالجاری تعداد یکهزار و 686 طلاق شهری و 298 طلاق روستایی است.

مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی متوسط ثبت ازدواج را در روز، 38 واقعه و متوسط ثبت طلاق را در روز9 واقعه اعلام کرد.

خسروی گفت : در بخش ثبت به موقع وقایع حیاتی در بخش ولادت با ثبت به موقع 99 و هشت دهم درصد و در بخش وفات با ثبت به موقع 99 و شش دهم درصد رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده ایم .

وی در خصوص ازدواج گفت : در هفت ماهه اول سالجاری تعداد 8 هزار و 228 واقعه ازدواج به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش دو و سه دهم درصدی داشته است که از کل ازدواج های به ثبت رسیده در هفت ماهه اول سالجاری تعداد 6 هزار و 421 ازدواج شهری و یکهزار و 807 ازدواج روستایی می باشد. 

این مقام مسئول با اشاره به افزایش نرخ ثبت ولادت استان مرکزی در هفت ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: در هفت ماهه اول سال 94 تعداد 13 هزار 949 ولادت به ثبت رسیده که در مقایسه با آمار ثبت ولادت در هفت ماهه سال 93 که 13هزار 172 ولادت بوده رشدی پنج و نه دهم درصدی داشته است .

خسروی بیشترین ولادت در هفت ماهه اول سالجاری را مربوط به شهرستان اراک با ثبت 6 هزار و 342 واقعه ولادت که رشد هشت و هشت دهم درصدی با مدت مشابه سال قبل داشته است عنوان و کمترین ولادت را مربوط به شهرستان آشتیان با ثبت 129 واقعه ولادت که رشد پنج و بیست و شش دهم درصدی با مدت مشابه سال قبل داشته است ، اعلام کرد.

مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی گفت : در هفت ماهه اول سال 94 تعداد 4 هزار و 593 فوت به ثبت رسیده که متوسط ثبت وفات در هر روز 21واقعه را نشان می دهد .

انتهای پیام/ت 

برچسب ها: اراک ، طلاق ، خسروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.