دعوای درون‌حزبی دموکرات‌ها بر سر تبعیض جنسیتی

اظهارات ضد زنان در کمپین انتخاباتی یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اعضای این حزب را به‌جان هم انداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو، حزب دموکرات آمریکا که زمانی محترم شمرده می‌شد، این‌روزها به رینگ بوکس تبدیل شده است. دعوای درون حزبی دموکرات‌ها پس از آن آغاز شد که «هیلاری کلینتون،» نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، «برنی سندرز،» دیگر نامزد این انتخابات، را بدلیل چگونگی برگزاری کمپین‌های انتخاباتی‌اش به باد انتقاد گرفت و حتی از وی خواست یکی از کارکنانش را بدلیل اظهاراتی که علیه زنان بیان کرده است، اخراج کند. 

جنگ‌لفظی بین این دو نامزد زمانی شدت گرفت که سندرز نسبت به اظهارات کلینتون واکنش تدافعی اتخاذ کرد و درصدد دفاع از آنچه در کمپین وی اتفاق افتاده بود، برآمد؛ حرکتی که از روشنفکر مدافع حقوق زنان که خود را یک فمینیست می‌داند، بعید بود. تنش‌های اخیر میان نامزدهای دموکرات، پیام هشداردهنده‌ای برای نامزدهای جمهوری‌خواه ارسال می‌کند. آن‌ها باید درخصوص پیامدهای منفی به‌کار بردن الفاظ اشتباه درباره کلینتون مراقب باشند. این نامزد دموکرات توانایی بالایی در استفاده از اینگونه اشتباهات به‌نفع خود دارد.   


انتهای پیام/

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار