بيست و هفتمين دوره مسابقات رفاقت مهر با شعار جوانان ، رفاقت مهر و توسعه فرهنگ بشر دوستي با معرفی برترین ها در همدان به کارخود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون جوانان جمعيت هلال احمر استان همدان گفت:اين سري از مسابقات با اهداف ايجاد زمينه دوستي،  پرورش و هدايت استعدادهاي بالقوه و ايجاد رقابت سالم و پرورش كار گروهي  ، روحيه مشاركت جويي و مسئوليت پذيري جوانان در رشته هاي حمل مصدوم  ،  اسكان اضطراري ، زبان انگليسي ،  امداد و كمك هاي اوليه به مدت دو روز برگزار شد.

پاک بین با بیان اینکه این مسابقات  ويژه گروه سني18 تا 29سال و در بخش خواهران  وبرادران برگزار شد افزود: در اين دوره از مسابقات تعداد 270 نفر اعضا كانونهاي  جوانان  ، دانشجويي ، طلاب وروستايي ،سرپرستان شهرستانها ،داوران وكادر اجرايي مشاركت کردند.

مدير عامل جمعيت هلال احمراستان همدان در مراسم اختتامیه این مسابقات بر پديده تغييرات آب وهوايي تاکید کرد وخواستارآمادگی اعضای جمعیت هلال احمر برای رویارویی با سوانح طبیعی شد.

بهروز کارخانه ای بر اهمیت آموزش هاي امداد وكمكهاي اوليه وگسترش آن در اقشار مختلف جامعه تاكيد کرد و افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر همواره در مواقع سختی ها و مشکلات و سوانح طبیعی در صحنه حاضر بوده اند .

انتهای پیام/گ


برچسب ها: همدان ، مسابقات ، رفاقت ، مهر ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.