رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به رکود در بازار گفت: با توجه به افزایش تولید پیش‌بینی می‎شود قیمت میوه تا پایان سال افزایش پیدا نکند.

ثبات قیمت میوه در بازارحسین مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به رکود در بازار گفت: قیمت میوه نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است .

وی افزود: تولید مرکبات مانند نارنگی و پرتقال بالا است و کمبودی در بازار نیست و همین امر مانع از افزایش قیمت خواهد شد.

مهاجران تصریح کرد: هر کیلو نارنگی به قیمت 3 تا 4 هزار تومان، سیب به قیمت هزار تا 4 هزار تومان، پرتقال جنوب به قیمت 4 هزار و 500 و پرتقال دشتی به قیمت 2 هزار و 500 تا 2 هزار تومان به فروش می‎رسد.

وی ادامه داد: هر کیلو لیموشیرین به قیمت 2 هزار و 500 تا 3 هزار تومان و موز به قیمت 2 هزار و 900 تا 3 هزار و 500 تومان و خیار به قیمت 2 تا 2 هزار و 500 تومان به مصرف‎کننده عرضه می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی هر کیلو سیب‌زمینی و پیاز به قیمت 700 تا هزار تومان و انار شیرازی به قیمت 4 هزار و 500 تا 5 هزار تومان و انار متفرقه به قیمت هزار و 500 تا 3 هزار تومان و خرمالو به قیمت 2 تا 3 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که با توجه به افزایش تولید و رکود در بازار پیش‌بینی می‎شود تا پایان سال قیمت میوه افزایش پیدا نکند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار