هافبک تیم فوتبال سایپا تهران گفت: گلزنی من حاصل زحمت سایر بازیکنان بوده و سایپا در دیداری دشوار به برتری دست یافت.

شاه علی دوست: زحمت بازیکنان سایپا را به گل تبدیل کردمروزبه شاه علی دوست در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیم‌های سایپا و سیاه جامگان اظهار کرد: بازی خوبی بود که در آن 2 تیم فوتبال پایاپایی را به نمایش گذاشتند سیاه جامگان چند موقعیت گلزنی روی دروازه سایپا ایجاد کرد و تیم هماهنگی نشان داد.
 
وی افزود: البته سایپا پس از شکست متوالی در مقابل صبا نیز مستحق پیروزی بود که به دلیل بدشانسی و هدر رفتن فرصت‌ها به یک امتیاز اکتفا کرد اما خوشبختانه در دیدار با سیاه‌جامگان از فرصت‌های خود استفاده برده و برد شیرینی را کسب نمودیم.
 
وی در مورد گلزنی خود اظهار داشت:در طول هفته روی توپ‌های پشت هجده قدم کار کرده بودیم و در صحنه گل به خوبی خودم را به توپ رسانده و زحمت سایر بازیکنان را به گل تبدیل کردم.
 
شاه علی دوست در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی در جام حذفی گفت: سال گذشته در جام حذفی از تراکتورسازی شکست خوردیم، با توجه به این موضوع تمام تلاش و انگیزه خود را به کار می‌گیریم تا با پیروزی مقابل تراکتور ضمن جبران نتیجه فصل قبل،به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه یابیم.
 
بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر در پایان هفته یازدهم بیان کرد: از تعطیلات مداوم لیگ برتر سر در نمی‌آورم،در طول هشت روز، سه بازی سنگین انجام می‌دهیم و 20 روز پس از آن تنها باید تمرین کنیم، این موضوع کیفیت لیگ را پایین آورده و سبب می شود بازیکنان از شرایط اوج خود دور شده و روی فرم نباشد.

شاه علی دوست: زحمت بازیکنان سایپا را به گل تبدیل کردمسایپا در تعطیلات قبلی لیگ ضرر زیادی کرد،‌چرا که به دلیل پیروزی در چهار دیدار متوالی روند خوبی را پیش گرفته بودیم اما این تعطیلات سبب شد از آن روند مناسب فاصله گرفته و در شروع مجدد رقابت ها در 2 بازی مغلوب شویم.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار