همایش سالانه ی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد مشهد با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این همایش با هدف بررسی پیشنهادات دانشجویان شاهد و ایثارگر در جهت بهبود نحوه آموزش و ارتقا سطح علمی دانشگاه برگزار شده است.

مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد واحد مشهد در این همایش گفت: نسل جوان ما باید پیام های عاشورایی علی عبدالله الحسین(ع) را بشنود و برای عمل کردن به این پیام ها تلاش کنند.

حجت الاسلام عابدين نژاد افزود: یکی از این پیام ها احیای امر به معروف و نهی از منکر و نجات جامعه از انحرافات است که توسط دشمنان از طریق فضای مجازی تبلیغ می شود.

وی با بیان اینکه کسانی که باید به پیام های عاشورایی عمل کنند، دانشجویان و فرزندان شهدا و ایثارگر ما هستند گفت: فرزندان شهدا و ایثارگر و جانباز ما باید بتوانند راه پدران عزیزشان را به جامعه نشان دهند و امر به معروف و نهی از منکر را زنده نگه دارند و همنوعان خودشان را با این راه ها آشنا کنند.

وی در پایان از افزایش ثبت نام های فرزندان شاهد و ایثارگر خبر داد و گفت: ما امسال 716 نفر ورودی جدید داشتیم که از جانبازان 25 درصد به بالا و فرزندان شاهد و ایثارگر اند و در مجموع 3147 دانشجو در مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در دانشگاه آزاد مشهد مشغول تحصیل اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

پایان پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.