شهرداری مشهد از امضاء سند خواهرخواندگی و ساخت زائرسرای ارزان قیمت در مشهد و نجف اشرف خبرداد.

اعلام آمادگی شهرداری مشهد برای افزایش روابط با نجف اشرفبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شهردار مشهد گفت:طی چند ماه گذشته سند خواهرخواندگی بین مشهد و نجف اشرف به امضا رسیده که از مفاد آن خدمات فنی، مهندسی و استقبال از زائران است، وی همچنین از آمادگی در ساخت زائرسرای ارزان قیمت در شهرهای نجف و مشهد برای زائران ایرانی و عراقی خبر داد.

سید صولت مرتضوی افزود: مقرر شد شهرداری مشهد در زمینه توسعه فضای سبز، جمع آوری زباله شهر نجف و اجرای پروژه های مهم شهری همچنین کمک به استقبال زائران از جمله ،تهیه اتوبوس برای طی مسیر از مرز شلمچه به شهر کربلا و نجف و همچنین شهرداری از شهروندانی که توانایی کمک به شهرداری در زمینه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را دارند، دعوت کرد که اعلام آمادگی نمایند.

وی تصریح کرد: همچنین مشهد در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی معرفی شده است لذا هفته های فرهنگی شهرهای نجف و کربلا در شهر مشهد برگزار می شود.

لوی الیاسری، استاندار نجف گفت: نقطه اشتراک شهر مشهد و نجف اشرف وجود مرقد مطهر دو امام همام است که این اتفاق ارتباطات روحی و دینی این دو شهر را افزایش داده است

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.