مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال در حدود 15 هزار نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور در اردوگاه‌های مقدس اردبیلی و فرزندان امام (ره) استان اردبیل شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صابر سپهری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل اظهار داشت: سطح فعالیت‌های آموزش و پرورش در رابطه با ساماندهی و برگزاری اوقات فراغت بسیار گسترده است چرا که اکثر اداره‌های متولی این امر فعالیت‌های خود را با حضور دانش‌آموزان برگزار نمی‌کنند.

وی گفت: همانند سال‌های گذشته امسال نیز از اوایل فروردین ماه برنامه‌ریزی‌ها برای برگزار اوقات فراغت در استان اردبیل را انجام داده‌ایم و در این رابطه جلسات توجیهی برای مدیران و معاونین پرورشی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: آماده‌سازی محیط و پایگاه‌های اوقات فراغت در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بود که امسال 206 برنامه عملیاتی اوقات فراغت در 270 پایگاه شهری و روستایی آموزش و پرورش استان اردبیل اجرا شد.

سپهری افزود: در برنامه اوقات فراغت امسال 74 هزار و 534 نفر دانش‌آموز به صورت ثابت در پایگاه‌های تابستانی جذب شده و از فعالیت‌های در نظر گرفته شده برای اوقات فراغت استفاده کردند که در این رابطه نیز 15 هزار نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور در اردوگاه‌های مقدس اردبیلی و فرزندان امام (ره) برای گذراندن اوقات فراغت حضور یافتند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.