مشهد؛

رویکرد جدی دولت ، عمران و آبادانی روستاهاست

فرماندارتربت جام گفت : نگاه دولت به روستاها توسعه گرا بوده لذا در آينده نزديک شاهد رشد و آباداني روستاها در مناطق مختلف بخش تربت جام خواهيم بود.

علی رستمی درگفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،افزود: حمایتهای بی دریغ استاندار خراسان رضوی، همکاری مردم با شوراها و پیگیری دهیاران باعث توسعه روستاها در تربت جام شده است.

وی گفت : به رغم اینکه دولت با مشکلات مالی مواجه است اما شوراها و دهیاران وظیفه دارند از حداکثر توان خود برای به حداقل رساندن هزینه ها استفاده و با برنامه برای آبادانی حوزه استحفاظی خود حرکت کنند.

فرماندارتربت جام با اشاره به وحدت مردم این شهرستان مرزی گفت : با وحدت هموطنان شیعه و سنی در این شهرستان وفاق و همدلی خوبی در روستاها حاکم شده است.

رستمی افزود: در ۲۳۲ روستای این شهرستان دهیاران و اعضای شوراها با وحدت و به خوبی برای به ثمر نشستن پروژه های عمرانی فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۲۷۰ هزار نفری تربت جام در ۱۶۷ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است و۱۳۷ هزار نفر از جمعیت تربت جام در روستاهای این شهرستان ساکن هستند.

این شهرستان مرزی که از سمت شمال شرق هم مرز با کشور جمهوری ترکمنستان و از سمت شرق هم مرز با افغانستان است شامل چهار شهر، پنج بخش مرکزی، صالح آباد، نصرآباد، پایین جام، بوژگان و ۱۳ دهستان می باشد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.