رییس سازمان غذا و دارو هر گونه عدم تطبیق در تاریخ تولید و انقضای محصولات لبنی را تخلف دانست و گفت: حتماً با آنها برخورد خواهیم کرد.

دکتر رسول دیناروند رییس سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تخلف برخی از شرکت‌های لبنی در درج تاریخ تولید و انقضاء محصولات خود گفت: برخی از شرکت‌های لبنی در درج تاریخ تولید و انقضاء محصولات خود تخلف کرده‌اند که با هر تولید‌کننده و وارد کننده‌ای که تاریخ تولید و انقضاء را غیر واقعی درج کند و یا آن را مخدوش و دستکاری کند، برخورد جدی می‌کنیم.

وی افزود: اخیراً نمونه‌هایی از این تخلفات را شاهد هستیم، اما این موارد زیاد و یا در حال افزایش نیست. روش‌های اطلاع‌رسانی جدید و شبکه‌های اجتماعی نسبت به گذشته خیلی فعال‌تر شده‌اند و اطلاع‌رسانی در این حوزه خیلی سریع اتفاق می‌افتد.

وی در ادامه گفت: به طور مثال در مورد تخم‌مرغی که تاریخ تولید آن به اشتباه 31 مهرماه ثبت شده بود در صورتی که چنین تاریخی وجود ندارد، بنابراین گاهی اشکال تایپی است و گاهی این تخلفات عمدی رخ می‌دهد، که حتماً با آن برخورد خواهیم کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار