ماموران پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان موفق شدند فردی كه با جعل چك، يك ميليارد و 500 ميليون ريال کلاهبرداری كرده بود را شناسايی و دستگير كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی وصول پرونده ای با موضوع جعل و كلاهبرداری به پلیس آگاهی زنجان، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت .

سرهنگ جعفری افزود : ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات لازم در این زمینه دریافتند، فردی به نام " م – ك " بصورت قرار دادی در یكی از سازمان ها مشغول به كار بوده كه پس از اتهام قرار داد كاری، از تحویل دسته چك مربوطه، خودداری و با جعل اقدام به كلاهبرداری به مبلغ یك میلیارد و 500 میلیون ریال كرده است .

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران در ادامه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل كردند.

وی تصریح كرد : متهم در تحقیقات و بازجویی های صورت گرفته ابتدا منکر هر گونه جعل و كلاهبرداری بود كه با ارائه مدارک و مستندات جمع آوری شده، لب به اعتراف گشود.

جعفری خاطر نشان كرد: با اعتراف صریح متهم به جعل و كلاهبرداری، پرونده تکمیل و به دادسرا ارسال و باقرار مناسب روانه زندان شد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: دستگیری ، جاعل ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.