فرمانده انتظامي شهرستان "کازرون" استان فارس از دستگيري دو سارق منزل با 5 فقره سرقت و كشف اموال مسروقه از آنها در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهرداد مشوق" گفت: در پي افزايش سرقت منزل در حوزه استحفاظی کلانتری 12 شهری موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.

وي بيان کرد: ماموران کلانتری12 هنگام گشت زنی به فردي که با اهرم در حال باز كردن در منزلی بود مظنون و اين فرد با ديدن ماموران به همراه فرد دیگری با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان "کازرون" افزود: ماموران پس از مسافتي تعقيب و گريز موتورسيكلت را متوقف و هردو متهم را دستگير كردند.

سرهنگ "مشوق" گفت: در بررسي هاي انجام شده مشخص شد متهمان دستگير شده با هم برادر و از سارقان حرفه اي هستند كه در بازرسي از منزل آنها تعدادي اقلام سرقتي شامل دو نیم سکه، يك ربع سکه بهار آزادی، سه دستگاه گوشی تلفن همراه، مبلغ 240 هزار تومان وجه نقد، یک عدد ساعت مچی، یک عدد مودم وای فای و ... کشف شد.

وي اظهار كرد:‌ در تحقيقات انجام شده از اين دو سارق تا كنون 5 فقره سرقت منزل از آنها كشف شده و هر دو متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کازرون خاطر نشان كرد: شهروندان از نگهداري وجوه نقد، طلا و جواهر به مقدار زياد در منزل پرهیز و در مواقعي كه مجبور به نگهداري موقت وجوه نقد و اشياء قيمتي در منزل هستند، از پنهان كردن آن بصورت يك جا خودداري كرده و حتي الامكان از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده كنند و منزل خود را مجهز به درب هاي ضد سرقت و دوربين هاي مدار بسته کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.