کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف فوتسال صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار دو تیم فردوسی مشهد و میثاق تهران از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال در مشهد روز 7 مهرماه برگزار شد و از سوی علی تاجیک، مربی تیم میثاق تهران تخلفاتی مبنی بر دخالت در امر داوری، ورود غیر قانونی به زمین بازی، فحاشی به داوران و اقدامات تحریک آمیز خارج از حدود وظایف خود رخ داد. وی طبق بند 4 ماده 66 به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علی یزدانی، مربی تیم میثاق تهران نیز به دلیل اهانت به داور بازی یک جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه نقدی برای تیم مس سونگون ورزقان

مسابقه تیم های مس سونگون ورزقان و یاسین پیش رو قم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم مس سونگون تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اهانت به داور بازی که موجب وقفه در مسابقه شد، رخ داد. این تیم طبق ماده 78 و 79 آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه 100 میلیونی برای تیم گیتی پسند اصفهان

رقابت دو تیم گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز روز 7 مهرماه انجام شد و تماشاگران تیم گیتی پسند اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اهانت به داوران و پرتاب اشیا به زمین بازی رخ داد. این تیم باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.



*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام

برچسب ها: اخبار ، کمیته ، انضباطی ، رای ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار