بازی کاشی نیلو با لیگ برتر فوتسال کشور؛

چرخش کمیته فوتسال، ناظر، داور، رقیب روی انگشت کاشی نیلو

آمد و رفت و قهر و در نهایت کناره گیری کاشی نیلو از لیگ برتر کافی نبود، حالا مسوولان این تیم بازی جدیدی را تدارک دیده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،لیگ برتر فوتسال با صعود دو تیم آذرخش و کاشی نیلو به این رده همراه بود تا رقابت ها با حضور 14 تیم پیگیری شود. عادت داریم در برخی مواقع صعود تیم ها به لیگ برتر با بی پولی و عدم مدیریت صحیح و انجام بازیهای با کیفیت پایبن همراه باشد اما در کنار تمام این فاکتورهای منفی تلاش و انگیزه تیم ها را برای بقا و ادامت راه میبینیم همانطور که آذرخش با وجود تمام مشکلات به وظیفه خود که حضور در رقابت هاست، عمل کرد و قهر سرمربی و رسیدگی به مشکلات تیم به نیم فصل موکول شد تا حقی از تیمی ضایع نشود همین رفتار نشاندهنده حسن نیت باشگاه آذرخش و تلاشش برای بقاست اما در مقابل این تیم با تعهد، کاشی نیلویی قرارداد که با توجه به عملکردش می توان از به بازی گرفتن لیگ برتر فوتسال کشوربه عنوان تنها هدفش برای صعود نام برد.
قبل از غاز رقابت ها هر روز خبری از ماندن یا نماندن این تیم در لیگ و نام خریداران به گوش می رسید و سرانجام مسوولان تیم تصمیمی ناگهانی برای ماندن گرفتند اما جریان به اینجا ختم نشد زیرا این تیم قبل از رویارویی با نماینده تبریزباز هم ناگهانی تصمیم به کناره گیری گرفت تا 3 امتیاز به رقیب برسد، جالب این جاست که پس از اتمام این بازی، مسوولان غیرحرفه ایی کاشی نیلو با در نظر گرفتن صلاح لیگ بازهم به رقابت ها بازگشتند تا اتمام رقابت های نیم فصل نخست که تعطیلات این تیم همیشگی شد و باامروز و فردا کردن خبر قطعی کناره گیری دومین نماینده اصفهان در بی خبری هییت فوتبال استان و کمیته فوتسال رسید.
موش و گربه بازی این تیم اما پایان نداشت تا پس از روزها سکوت و اتمام بازیهای هفته چهاردهم اعلام کنند کناره گیریشان حتمی نیست.
جالب این جاست که کمیته فوتسال هیچ جریمه و احضاریه ای برای کاشی نیلو در نظر نگرفت تا مسوولان کمیته و ناظران و داوران مسخره دست یک تیم تازه از راه رسیده باشند.
زیرا با قطعیت پیدا نکردن داستان کناره گیری این تیم غیر حرفه ای در هر هفته همه اعضا و شرایط برای برگزاری یک بازی حرفه ای باید محیا باشد و این هزینه ها را تیم های میزبان متقبل می شوند.
شاید وقت آن رسیده باشد که مسوولان هییت فوتبال و کمیته فوتسال فکری به حال کاشی نیلو و مسوولان بی فکرش کنند تا تیم ها تکلیف خود را بدانند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار