سرمربی تیم والیبال سایپا معتقد است شکست برابر تیم شهرداری ارومیه شایستگی بازیکنان تیم سایپا را زیر سوال نبرده است.

ناصرشهنازی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قبول شکست در دیدار با تیم شهرداری ارومیه ، گفت: همانطور که وعده داده  بودم امروز شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم و یک والیبال تماشایی بودیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما از این مسابقه این بود که بتوانیم از بازیکنان و تیم حریف چیزهای خوبی یاد بگیریم و از طرفی از حداقل شانسی که برای پیروزی در این دیدار داشتیم استفاده کنیم.هر چند با وجود تلاش زیاد موفق به پیروزی نشدیم. با این حال توانستیم بازی تماشاگرپسندی ارائه دهیم که این برای ما خوب است.

شهنازی ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم سایپا در این دیدار ، خاطرنشان کرد: ما روی نیمکت هم بازیکنان خوبی داریم که بعضی از آن‌ها را در این دیدار به میدان فرستادیم و به نظر کادر فنی نمایش خوبی داشتند. بازیکنان تیم ما بسیار زحمت کش و پرتلاش هستند.

سرمربی تیم والیبال سایپا با بیان این که با برنامه‌ریزی و آنالیز کامل حریف به میدان آمدیم،‌اظهار کرد: توانستیم در خیلی از دقایق بازی شهرداری ارومیه  را تحت فشار قرار دهیم.هر چند ما در این دیدار بازنده بودیم اما شایستگی بازیکنان به هیچ وجه زیر سوال نرفته است.

وی با بیان این مطلب که تیم ما مقابل هیچ تیمی برای باخت به میدان نخواهد آمد، گفت: کادر فنی تیم تمام تلاش خود را به کار گرفت که در کنار بار فنی ، تیم را از لحاظ روحی و روانی برای رویارویی با حریف قدرتمندی همچون شهرداری ارومیه آماده کنند. با این حال شکست با اختلاف دو یا سه پوئن برابر تیمی پرمهره همچون ارومیه به هیچ عنوان بد نیست.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار