معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: جوانان به مثابه آینده سازان و گردانندگان آینده جامعه، اصلی ترین سرمایه هر کشور محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مصطفی کافی گفت: فـرایـنـد تـغییر در نگرش و رفتار جوانان در مقایسه با بزرگسالان راحت تر انجام می پذیرد، چرا که بعد احساسی نگرش و بینش جوانان نسبت به افراد و پدیده های مختلف، بسیار مهم و در عین حال سریع التغییر است؛ در حالی که بزرگسالان پایبند و مقاومت فـکـری بـیـشـتـری نـسـبـت بـه باورها، ارزشها و اعتقادات از خود نشان می دهند.

وی افزود: بـرای مـصـونـیت بخشی جوانان از آسیب های فردی و اجتماعی و هدایت و راهنمایی آنان لازم اسـت کـه بـا جـوانـان ارتـبـاط مـؤثـر و مـفـیـد بـرقـرار کـنـیـم یـعـنـی در دل جوانان جایی برای خود باز و محبت آنان را جذب کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بدون ارتباطات مؤثر اجتماعی جـوانـان نـمـی تـوانـند به رشد و شکوفایی مطلوب شخصیت برسند.

کافی ضمن اشاره به انواع ارتباط ها، فرایند ارتباط با جوان و نحوه بـرقـراری یـک ارتـبـاط صـحـیـح و مـؤثـر بـا جـوانـان را مهم ارزیابی کرد.

وی همچنین اقدام عملی در رابطه با چگونگی تاثیر گذاری پیام و کانال ها و ابزارهای ارتباطی در بین جوانان و استفاده سودمند از آن ها در هدایت صحیح و اصولی جوانان را خواستار شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

برچسب ها: اردبیل ، سرمایه ، اصلی ، کشور ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.