تکلیف لیلا رجبی به زودی مشخص می‌شود

رییس فدراسیون دو‌و‌میدانی در مورد وضعیت برنامه‌های لیلا رجبی در خصوص المپیک توضیح داد.

کیهانی: تکلیف لیلا رجبی به زودی مشخص می‌شودبه گزارش خبرنگار خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، مجید کیهانی، رییس فدراسیون دو‌و‌میدانی در نشست خبری امروز در خصوص برنامه‌های فدراسیون برای لیلا رجبی گفت: لیلا رجبی یکی از بهترین ورزشکاران است و زحمات زیادی برای این ورزش کشیده و سهمیه المپیک را کسب کرده است. بنابراین از وظایف فدراسیون این است که شرایط مطلوب را برای او فراهم کند.

 وی در این مورد تصریح کرد:  برنامه‌هایمان تنها به ورزشکاران المپیکی محدود نمی‌شود. ما اولویت‌بندی می‌کنیم و بررسی می‌شود که آیا مسیر یک ورزشکار به نتیجه منجر می‌شود یا خیر، بر این اساس برای همه ورزشکارانی که شانس حضور در المپیک دارند، برنامه داریم.

کیهانی در مورد وضعیت کنونی برنامه لیلا رجبی گفت: برنامه رجبی امروز نهایی می‌شود باید این را بگویم که فدراسیون در کنار وظایف خود و تعهدی که  نسبت به ورزشکار دارد، دارای قواعد و ضوابط است با در نظر گرفتن این قواعد، تغییراتی در برنامه‌هایش می‌دهیم و آن را اجرا می‌کنیم.در هر صورت فدراسیون وظیفه دارد از ورزشکار  حمایت کند.

مجید کیهانی، رییس فدراسیون دو‌و‌میدانی درباره برنامه تایید شده سایر ورزشکاران گفت: برنامه حسن تفتیان تایید شده و اردوهایش شروع خواهد شد، رضا قاسمی هم کارش را از اواخر این هفته با دوماه تمرین در کیش آغاز خواهد کرد. مربی ارزنده شنبه به ایران می‌اید و برای برادران صمیمی نیز اردو تدارک دیده‌ایم. ورزشکاران دیگر هم باید برنامه خود را به فدراسیون اعلام کنند تا در مورد آن‌ها تصمیم گرفته شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار