رئيس انجمن هاي ورزشي اصفهان گفت: مجموعه قبلي كه فعاليت گسترده اي در انجمن ورزش هاي هوايي داشت از طريق سايت هاي غير قانوني (فيس بوك) در جهت توهين به مسئولان فعلي انجمن اصفهان پيش رفته و از اين طريق در جهت ايجاد مشكل براي فعاليت مجموعه جديد حاضر در اين رشته هستند.


سيد احمد عطايي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بعد از اينكه مسئولان رشته ورزش هاي هوايي توسط فدراسيون تغيير كرده و مجموعه جديد در راس كار قرار گرفتند ما شاهد برخوردهايي عجيب و غير حرفه اي از افرادي كه توسط مجموعه قبلي تعذيه مي شوند بوديم و متاسفانه اين برخوردها همچنان ادامه داشته و به داستاني دنباله دار تبديل شده است.
وي گفت: متاسفانه مجموعه قبلي ورزش هوايي حلقه اي كاملا بسته بود و تمامي فعاليت ها و عزل و نصب ها براساس لابي صورت مي گرفت قطعا بركناري اين مجموعه باعث شد تا حواشي امنيت موجود از بين رفته و آنها نتوانند طبق روال قبل كار خود را دنبال كرده و به دنبال تامين منافع شخصي خود در بخش هاي متفاوت حاضر در اين رشته جذاب ورزشي باشند.
* با مشكلات قبلي دست به گريبان هستيم
عطايي تصريح كرد: با وجود آنكه چند ماهي است از جدايي مجموعه قبلي از اين رشته ورزشي مي گذرد بايد تاكيد كنم كه متاسفانه همچنان مشكلات موجود پاي برجاي بوده و به قوت خود پاي برجاست.
در حال حاضر چند نفر معلوم الحال هستند كه از مجموعه قبلي تغذيه شده و متاسفانه از آنها سرمشق مي گيرند و در گام نخست سعي كردند تا در فعاليت انجمن وقفه ايجاد كنند و اجراي برنامه هاي ما را با مشكل مواجه سازند.
جالب اينجاست كه اين افراد براي مقابله و تثبيت موقعيت خود و هزينه هاي بسياري كرده و همچنان به دنبال مقابله هستند.
* در سايت هاي غير رسمي به مسئولان فعلي توهين مي كنند
وي در رابطه با مقابله گسترده و همه جانبه برخي افراد با مجموعه جديد خاطر نشان كرد: متاسفانه اين افراد بقدري در تامين منافع و اهداف خود دچار مشكل شده و موقعيت خود را در خطر مي بينند كه در سايت هاي غير رسمي چون فيس بوك با استفاده از عكس ها و جملات زشت در جهت توهين به مسئولان فعلي حركت كرده و حتي آنها را متهم به خيانت كرده اند.
بايد تاكيد كنم كه از اين بابت بسيار متاسفم و واقعيت اين است كه نمي دانم چه هدفي دنبال مي كنند زيرا قطعا با اين شرايط نمي توانند به نتيجه مورد نظر دست يابند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار