رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب از تشکیل "میز انتخابات" این نهاد به ریاست فرج کمیجانی خبر داد.

نامه نگاری به سران سه قوه برای ملاقات خصوصی/  از قالیباف و اعضای شورای شهر می‌خواهیم مساعدت‌های لازم را انجام دهند"احمدشریف" رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری جلسه خانه احزاب در روز گذشته خبر داد و اظهار داشت: جلسه دیروز(دوشنبه) خانه احزاب در دفتر صدر از اعضای شورای مرکزی خانه احزاب برگزار شد.

وی ادامه داد: در ابتدای این جلسه  مرتضوی، کاشفی و صدر سه تن از اعضای شورای مرکزی، نقطه نظرات خود را بیان کردند، همچنین در این جلسه قرار شد در هر جلسه سه نفر از فراکسیون‌های خانه احزاب صحبت و نظرات خود را بیان کنند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب در ادامه از تشکیل میز انتخاباتی خانه احزاب خبر داد و گفت: میز انتخابات خانه احزاب به ریاست فرج کمیجانی تشکیل شد تا نظارتی از جانب احزاب بر روند انتخابات  صورت گیرد.

شریف همچنین از نامه‌نگاری اعضای خانه احزاب با سران سه قوه خبر داد و افزود: قرار شد نامه‌ای برای سران سه قوه تنظیم و امکان ملاقات خصوصی برای اعضای خانه احزاب فراهم شود.

وی گفت: اعضای شورای مرکزی خانه احزاب قصد دارند با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مورد برجام و سایر مسائل سیاست خارجی دیدار کنند.

رئیس کمیته انتخاباتی خانه احزاب در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به لزوم تسریع در اختصاص محلی برای استقرار خانه احزاب اظهار کرد: با توجه به قولی که قالیباف شهردار تهران به رحمانی فضلی وزیر کشور داده بود، قرار شد محلی برای استقرار خانه احزاب تعیین شود لذا شهرداری محلی را معرفی کرد ولی این محل مورد پسند اعضای خانه احزاب واقع نشد.

شریف خاطرنشان کرد: احزاب و تشکل‌های عضو خانه احزاب برای برگزاری جلسه با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند بنابراین از شهردار و اعضای شورای شهر می‌خواهیم مساعدت‌های لازم را صورت دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شریف ، احزاب ، جلسه ، میز احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار