رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدالگرایان گفت: جبهه اعتدال‌گرایان به دنبال همگرایی و ظرفیت‌سازی اصولگرایان معتدل با محوریت علی لاریجانی است.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید ایرانی رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدالگرایان در نشست مشترک شورای عالی سیاست گذاری جبهه اعتدالگرایان با دبیران امنای این تشکل اظهارداشت: این جبهه اولین جریان سیاسی بود که سال گذشته اعلام کرد در ائتلاف‌هایی با اصلاح‌طلبان ورود خواهد کرد که محوریت آن بر مدار عارف شکل گرفته باشد .

دبیر کل حزب فرزندان ایران افزود: با توجه به محدودیت‌ها و واقعیت‌ها اصلاح‌طلبان با داشتن چهره‌های معتدل چون محمد جواد حق‌شناس و محمدرضا تابش، خباز و مصطفی کواکبیان در شکل‌گیری یک مجلس همراه با دولت در فضای همدلی و همزبانی بر مدار آقای عارف می‌تواند طراوت و جان تازه با اصلاح‌طلبان و گذر از حوادث تلخ سال 88 باشد .

به گفته وی، جبهه اعتدال‌گرایان البته با توجه به مشورت‌های گرفته از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ناطق و رئیس دولت اصللاحات به دنبال همگرایی و ظرفیت‌سازی اصولگرایان معتدل با  محوریت علی لاریجانی است و با محوریت و حضور سرمایه‌های معتدلی مجلسی چون مطهری و باهنر و جلالی باید از این فضای همدلی و همزبانی و ظرفیت نیز پاسداری شود.

وی با بیان اینکه اعتدال‌گرایان روحانی را  مشتق رئیس دولت اصلاحات و لاریجانی را مشتق ناطق نوری می‌داند، گفت: روحانی و عارف بر اساس توصیه‌ها و حمایت‌های این سه نفر در مرحله انتخابات حاضر شدند و حتی آن هنگام که آیت الله هاشمی ثبت نام کردند آقایان روحانی و عارف قصد کناره گیری به نفع وی را داشتند که آیت‌الله هاشمی از این اقدام جلوگیری کرد و پس از رد صلاحیت وی، تلاش این سه نفر بود که آن اقدام ارزشمند و ماندگار تاریخی انصراف  عارف به نفع روحانی و حماسه 24 خرداد شکل گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار