مدیرکل استاندارد خوزستانگفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد 677 گواهی تائیدیه ایمنی و کیفیت آسانسور توسط این اداره کل صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 95 درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،رضا دهدشتی زاده بیان کرد: کارشناسان اداره کل و شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده تعداد 1 هزار و 640 مورد بازرسی نظارتی از روند کار شرکت های نصاب آسانسور و 186 مورد بازرسی ادواری از آسانسورهای نصب شده در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، بیمارستان ها و .... انجام داده اند که منجر به صدور 29 مورد تذکر و اخطار و ارجاع پرونده شرکت های نصاب متخلف به دایره حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان شده است.

وی اظهار داشت: ساختمان¬های دارای آسانسور فقط در صورت اخذ گواهینامه ایمنی آسانسور از این اداره کل پایان کار دریافت می نمایند.

دهدشتی زاده گفت: لازم است آسانسورهای منصوبه در قالب قراردادهای سرویس و نگهداری تحت برنامه منظم نظارتی بوده و سالیانه توسط احدی از شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده مورد ارزیابی ایمنی و عملکرد قرار گیرد تا شاهد هیچ گونه حادثه ناگواری در این زمینه نباشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.