دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: ما در لیگ برتر نتیجه خوبی کسب نکردیم اما در جام حذفی باید جبران نتایج ضعیف را کنیم.

من از اخراج نمی‌ترسمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسکوچیچ در ادامه عنوان کرد:  استقلال تیم قدرتمندی است اما باید این بازی را ببریم تا جبران ناکامی‌های گذشته را کنیم.

علی رغم انگیزه بالایی که در بازیکنان وجود دارد اما ما مشکلاتی همانند مصدومیت مهرداد جماعتی، حسین مالکی، امید خالدی و محرومیت اسماعیل شریفات که این‌ها بازیکنان غایب ما در مقابل استقلال هستند.

وی در رابطه با خط دفاع ضعیف تیمش گفت: به هر حال این فوتبال است و فراز و نشیبی دارد همانگونه که ما فصل گذشته بهترین خط دفاع لیگ بودیم با از دست دادن بازیکنانمان امسال شرایط خوبی را سپری نمی‌کنیم.

اما چیز قطعی این است که روند رو به رشدی را پشت سرگذاشتیم و در حال پیشرفت هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: شرایط فولاد از قبل بهتر شود. همچنین اسکوچیچ از خبرنگاران درخواست کرد دلیل محرومیت اسماعیل شریفات را بعد از دو بازی به وی بگویند.

سرمربی تیم فولاد در رابطه با اینکه بازی را ببازد اخراج می‌شود گفت: هم اکنون مدیریت باشگاه هیچ صحبتی با من نکرده است و من از اخراج نمی‌ترسم.برای خودم اولتیماتومی در نظر گرفته‌ام که اگر تشخیص دهم دیگر نمی‌توانم کمکی به فولاد کنم از سمت خود استعفا می‌دهم.

وی بیان کرد: مگر ممکن است بازیکنی در برابر صبا اخراج شود و پس از دو بازی بار دیگر محروم شود که این موضوع باعث تعجب من شده است.

اسکوچیچ در مورد خط حمله استقلال گفت: استقلال خط حمله خوبی دارد و تا اینجای فصل هم انرا اثبات کرده است اما در فوتبال همه چیز به خط حمله بستگی ندارد و فوتبال یک کار تیمی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با برد این بازی بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم و ناکامی‌های گذشته را جبران کنیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسکوچیچ ، استقلال ، اخراج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار