اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به‌مناسبت یوم‌ا... 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

بار دیگر در آستانه روزی حساس و تاریخی قرار گرفته‌ایم، روزی که مصداق پایداری ملت فداکار و جوانان رشید و انقلابی ایران اسلامی در مقابله با قدرت‌های مادی و شیطانی عالم است.

۱۳ آبان یادآور تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1342، ‌کشتار وحشیانه دانش‌ آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ است. 

 هر یک از این رخدادها به تنهایی می‌تواند منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی و آرمان‌خواهی نسل متعهد و  مومن این سرزمین در بستر تاریخ باشد.

و امروز شکی نیست که قدرت و استحکام نظام اسلامی، موقعیت ممتاز و اثرگذار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و پرچمداری مقاومت در برابر استکبار جهانی و شیطان بزرگ، مرهون حرکت هوشمندانه نسل مومن و برکت خون‌های پاکی است که در این راه ریخته شده است.

به برکت همین ایثار و فداکاری و نیز شجرۀ طیبه ولایت فقیه است که ادعاهای پوشالی و نیرنگ‌ها و فریب‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سال‌هاست برای ملت روشن شده است.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: کدخدای دروغین و بی‌خدای این روزهای جهان، سال‌هاست آستین حمایت از دولت‌های بی‌ملت و جریان‌های تکفیری و نفاق را بالا زده است و روز به روز بر قربانیان جنایت‌هایش در همه جای جهان می‌افزاید.

زخم‌هایمان تازه است، این روزها فرزندان این ملت در راه دفاع از حرم اهل بیت(علیهم‌السلام) جان نثار می‌کنند و سال‌هاست ملت، طعم تحریم‌ها و نامردی‌های طایفه کفر را می‌چشد.

لذا با طنین خشمِ خود در روز ۱۳ آبان و خلق حماسه‌ای دیگر و حضوری پرشور در راهپیمایی ضد استکباری این روز، نفرت و بیزاری خود علیه سردمداران و حاکمان و فرمانروایان کفر و ظلم را نشان خواهد داد.

اعضای مؤمن و با بصیرت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مقام پرچمداران جنبش دانش‌آموزی، ضمن حضوری پرشور در این میدان نمایشگاه قدرت ملت، از همه مردم آزاده و شریف، به‌ویژه جوانان غیرتمند برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت می‌نماید تا با فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات من الذله» فرمانبری از رهبر و مولایمان و پیوند ناگسستنی با عاشورا را به رخ جهانیان بکشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.