شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با صدور بیانیه ای خواستار حضور گسترده و باشکوه مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان در راهپیمایی 13 آبان امسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ در این بیانیه آمده است: سیزدهم آبان سالگرد سه رویداد مهم شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، کشتار دانش آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت امریکا در 13 آبان 1358 در تاریخ مبارزات ایران است. 

این بیانیه افزوده است: این سه واقعه سه رویداد متفاوت بودند ولی هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند و هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل این روز در تاریخ مبارزات ایران 'روز ملی مبارزه با استکبار' نامیده شده است.

در پایان این بیانیه آمده است: مراسم یوم الله 13 آبان امسال بسیار متفاوت و پرشورتر از سال های گذشته برگزار می شود و ملت بیدار، هوشیار و شجاع ایران اسلامی نشان خواهد داد با هیچ ترفندی حاضر به دست کشیدن از آرمان ها، اهداف و ارزش های والای انقلاب اسلامی خود نبوده و با حضور حداکثری خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، خوی استکباری آمریکا و ایادی وابسته به آن را در نقاط مختلف جهان مورد توجه قرار می دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.