یاسوج ؛

مسیرهای مراسم 13 آبان در استان کهگیلویه و بویراحمد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی مسیرها و زمان آغاز مراسم یوم الله 13 آبان در شهرها و بخش های این استان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ در این پیام  آمده است: راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ساعت 10 صبح آغاز و مسیر آن نیز میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی و خیابان جمهوری به سمت میدان امام حسین (ع) است.

در ادامه این پیام بیان شده است: آغاز این راهپیمایی در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران از ساعت 9 صبح و مسیر آن نیز خیابان هلال احمر، خیابان بشارت و میدان امام خمینی (ره) خواهد بود.

در این پیام عنوان شده است: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه از ساعت 9 صبح آغاز و مسیر شماره یک آن مقابل سپاه، بلوار سپاه و میدان مرکزی و مسیر شماره دو آن نیز مقابل هلال احمر به سمت میدان مرکزی است.

در پایان این پیام آمده است: راهپیمایی یوم الله 13 آبان علاوه بر شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت در سایر نقاط کهگیلویه و بویراحمد از قبیل سی سخت، لیکک، چرام، باشت، لنده، سوق، چیتاب، پاتاوه، قلعه رئیسی، دیشموک، سرفاریاب، مارگون، لوداب، سرآسیاب یوسفی و سپیدار نیز برگزار می شود.


انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.