مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را در سایه اتحاد و همدلی ملت و دولت دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میدان امام حسین (ع) دهدشت برگزار شد.

هادی زارع‌پور در این مراسم با تشریح وقایع سه‌گانه 13 آبان نقش دانش‌آموزان و دانشجویان در پیروزی انقلاب را بی‌بدیل خواند و اظهار داشت: تقدیم 33 هزار شهید دانش‌آموز در دفاع مقدس موید نقش‌آفرینی این قشر است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به واقعه 13 آبان در سال 1358 خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و با تائید امام خمینی (ره) اتفاق افتاد و اسناد مهمی به دست آمد.

زارع‌پور با بیان اینکه آمریکا مظهر استکبار جهانی است افزود: دشمنی آمریکا با نظام ما پایان‌پذیر نیست و از هر روشی برای از پای درآوردن انقلاب ما وارد عمل می‌شود.

این مسئول برجام را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه تیم هسته‌ای مورد تائید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده با حفظ حقوق هسته‌ای و منافع ملی موفقیت بزرگی برای نظام کسب کرد.

زارع‌پور افزود: در شرایط فعلی ایران اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی به رسمیت شناخته شده و این مایه اقتدار نظام است.

وی حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب را در سایه همدلی و همزبانی مردم و دولت دانست و گفت: همه ما با هر نگرش و سلیقه و تفکر برای حفظ دستاورد‌های انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید تلاش کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.