دعوت از هیأت مذهبی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

افرادی که علاقه‌مند به ارائه خدماتی از قبیل اسکان و پخت و پز به زائران مراسم اربعین هستند، می‌توانند برای عقد تفاهم‌نامه به دفاتر ستاد بازسازی عتبات مراجعه کنند.

اکبر هوشمند، دبیر ستاد باز‌سازی عتبات عالیات در امور اربعین در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: افرادی که علاقه‌مند به ارائه خدماتی از قبیل تغذیه، اسکان و پخت و پز به زائران مراسم اربعین 94 در کشور عراق هستند،  می توانند برای عقد تفاهم‌نامه به دفاتر ستاد بازسازی عتبات مراجعه کنند.
وی افزود: در زمینه پخت و پز افراد می‌توانند بسته به توانایی و میزان آمادگی خود برای خدمات رسانی به برپایی آشپزخانه و یا نانوایی اقدام کنند.
دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین ادامه داد: خدمت رسانی برای مراسم اربعین حسینی می‌تواند در طول مسیر پیاده‌روی و یا در یکی از شهر‌های نجف و کربلا انجام پذیرد و در این راستا از حضور تمام افراد، هیئت‌ها و سازمان‌های مردم نهاد که آمادگی لازم را داشته باشند، استقبال شده و برخی تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: تاکنون 50 تفاهم‌نامه میان کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین ما هیأت‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در جهت ارائه خدمات تغذیه بسته شده است.
هوشمند در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به ارائه کمک‌های نقدی می‌توانند علاوه بر حساب ویژه 1040 بانک ملی کمک‌های خود را به حساب 1040 بانک ملت نیز واریز کنند.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار