قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ازقطع پرداخت یارانه نقدی دو میلیون سرپرست خانوار، به علت عدم نیاز آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد،سید ابوالحسن فیروزآبادی در گردهمایی فرماندهان بسیج دستگاه های تابعه وزارت کار و رفاه اجتماعی در مشهد،گفت: تعداد قابل توجهی از افراد، مستحق استفاده از یارانه دولتی نیستند و امسال قطع یارانه افراد پردرآمد، یکی از اقدامات مهم وزارت تعاون است.

وی با اشاره به ضرورت عدالت در پرداخت‌ها و حمایت‌ها افزود: باید تمام هم پوشانی‌های بیمه‌ای استخراج شود تا وضعیت افرادی که از دو بیمه استفاده می کنند، مشخص و تعیین تکلیف شود.


قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است ،تصریح کرد: یکی از مسائل مهم در این راستا پرهیز از تمرکز ثروت و سرمایه در یک نقطه است.

سید ابوالحسن فیروزآبادی با بیان اینکه حرکت به سوی دولت الکترونیک و تقویت آن ضرورت دارد،گفت: ایجاد دولت الکترونیک می‌تواند موجب تسهیل در خدمات رسانی به مردم شود .

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیج را یکی از مهمترین بخش ها برای ایجاد سلامت اداری معرفی کرد و افزود: بسیج به عنوان نیروی عقیدتی و آرمانی در درون سازمان ها نقش موثری در گسترش سلامت در ادارات دارد ضمن اینکه در کنار حضور بسیج، ابزارها و راهکارهایی از جمله الکترونیکی کردن فعالیت ها برای گسترش سلامت اداری ضروری است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۳ آبان ۱۳۹۴
یعنی مال خودشون قطع شده