به مناسبت روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گنجینه‌ای از عکس‌ها،کتاب‌های چاپی و مطبوعات ارزشمند،در محل کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدجواد قوی رئيس روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي گفت: در این نمایشگاه برگه هایی ارزشمند از روزنامه های مختلف کشوری که در بین سالهای1359 تا کنون منتشر شده است، در معرض دید عموم قرار گرفته است.

قوی خاطرنشان کرد: از مجموع کتاب‌های چاپی کم‌مانند در حوزة مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، مجموعه‌ای ارزشمند، مانندِ خورشید انقلاب: متن کامل سخنرانی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تحلیلی از تصرف لانه جاسوسی آمریکا، اسناد لانه جاسوسی آمریکا، شناخت استکبار جهانی، توطئه‌های استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی و ... در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

وی با بیان این که در این نمایشگاه، از میان عکس‌های موجود در آرشیو مرکز اسناد آستان قدس رضوی، مجموعة ارزشمندی از عکس‌های راهپیمایی‌های اقشار مختلف جامعه در روز 13 آبان انتخاب و در معرض نمایش عموم قرار گرفته است، افزود: این نمایشگاه ، از 13 تا 18 آبان ماه، صبح و بعد از ظهر در محل کتابخانة مرکزی آستان قدس رضوی، پذیرای عموم علاقه‌مندان به آثار فرهنگی و معنوی است.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.