بیش از 23هزار داوطلب امدادیار افتخاری، در اجرای طرح توسعه مشارکتهای مردمی، تقویت شبکه های مردمی در جهت فقرزدایی کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت : این تعداد از داوطلبان در بخشهای مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از جمله بخشهای فرهنگی ،درمانی، مشاوره ،عاملیت زکات ، حقوقی و اشتغال فعالیت می کنند.

بدری با بیان اینکه توانمند سازی محرومان از رویکردهای اصلی این نهاد است و در این راستا استعدادهای خانواده ها را جهت اشتغال شناسایی و با آموزش مهارتهای لازم و پرداخت تسهیلات در این خصوص زمینه توانمندی آنان فراهم می شود افزود : شفاف سازی،هزینه کرد صددرصد کمکها در مصارف خاص خودش جهت کمک به نیازمندان ،اجرای نیت مردم خیر و نوع دوست و ایجاد مراکز نیکوکاری را از علل افزایش امداد یاران و داوطلبان افتخاری است .

وی از اجرای طرحهای مختلف در جهت جذب کمکهای مردمی خبر داد و گفت : این طرحها همه سبقه دینی دارند و مردم خیر و  نیکوکار می توانند با توجه به تقاضای خودشان سهمی در فقرزدایی و مشارکت داشته باشند .

این مقام مسئول توسعه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به جای کمکهای بلاعوض،توانمند سازی فکری و فرهنگی خانواده ها ،فراهم کردن زمینه اشتغال پایدار ، توسعه مشارکتهای مردمی و ارائه خدمت به مددجویان موردی را از اولویت های کاری این نهاد دانست .


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.