نماینده ی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم آل سعود در پوشش دین و کلید داری خانه ی خدا همچنان به تبلیغ اسلام آمریکایی می پردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، نماینده ی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی 13 آبان مصادف با چهلمین روز در گذشت جان باختگان منا  گفت: این روز با چهلمین روز در گذشت شهدای منا برابر شده است و ما باید فریاد این خانواده ها را به گوش جهانیان برسانیم .

کامران بیان کرد: رژیم عربستان یک رژیم لاییک و ضد دین می باشد که در پوشش دین و کلید داری کعبه ، اسلام آمریکایی را تبلیغ می نماید.

وی افزود: امسال در قضیه ی منا همدستی عربستان با ظالمین بیشتر رو شد چرا که صهیونیستها به زنان و کودکان هم رحم نمی کنند و دولت آل سعود نیز با نظاره کردن افرادی که در حال جان دادن بودند و می توانستند با احیا و کمک رسانی به موقع نجات یابند، به عمد باعث کشته شدن آنها شد.

نماینده ی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید در مجلس، مجامع منطقه ای وبین المللی اطلاع رسانی کنیم تا حادثه ی منا برای همیشه در اذهان زنده بماند.

کامران با دروغ خواندن اسلام آل سعود بیان کرد: این کشور مرام مسلمانی را نمی دانند و همچون داعش سر می برند و اسلام آمریکایی را تبلیغ می نمایند.

وی با خطاب قرار دادن وزارت خارجه ی ایران گفت: وزارت خارجه بر مبنای حکمت و مصلحت نظام باید در روند روابط بین الملل عمل نماید و به همین منظور باید با توجه به عمق فاجعه ی منا در ارتباط با عربستان و حج و زیارت تجدید نظر و بر مبنای مصلحت حتی حج واجب را نیز به تعویق انداخته و روابط را قطع نماید.

نماینده ی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مفقودین حادثه ی منا اظهار داشت: ممکن است دکتر رکن آبادی و برخی از افراد شاخص در این فاجعه ، دزدیده شده باشد واگر تشر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در سفر وزیر بهداشت کشورمان نبود ، پروتکلهای این نماینده ی کشورمان را اجرا نمی کردند و همچون یک فرد عادی از کنار وی می گذشتند بنابراین برخورد قاطعانه با دشمن لازم و ضروری است.

کامران تلاش برای پیدا شدن مفقودین را از دستورات اساسی مجلس خواند و افزود : طی جلسات مختلفی که با حلال احمر، وزارت خارجه، مسئولین حج و زیارت و... داشته ایم به جد پی گیر هستیم و از آل سعود پاسخی قاطع و روشن می خواهیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.