اعضای هیئت رئیسه دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و جهرم، توسعه همکاری های آموزشی، بهداشتی، درمانی و دانشجویی را در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده برای پنج منطقه کلان کشور، مورد تاکید قرار دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و جهرم در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف هماهنگی برای توسعه همکاری در زمینه های مشترک دو طرف، برگزار شد.

رئوفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تقدیر از همکاری های موجود و اعلام آمادگی برای ارتقای همکاری متقابل، توانمندی های این دانشگاه را به شرکت کنندگان در این نشست معرفی کرده و در ادامه نیز معاونان این دانشگاه، به تشریح اقدامات مشترک کنونی پرداختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با ابراز رضایتمندی نسبت به توسعه فعالیت های مشترک، بر ضرورت ادامه این روند تا دستیابی به موقعیت مطلوب تاکید کرد.

 محمدهادی ایمانیه با اشاره به امکان ارائه خدمات مناسب دانشگاه علوم پزشکی جهرم در زمینه تخصص های رادیولوژی و داخلی، تصریح کرد: لازم است معاونت های متناظر در هر دو دانشگاه، ضمن برگزاری نشست های مشترک منظم، نسبت به عقد تفاهم نامه اقدام کنند.

وی برپایی مسابقات ورزشی، هنری و فرهنگی را از جمله بسترهای همکاری مشترک دو دانشگاه عنوان کرد.

همچنین با توجه به اهداف کلان منطقه های کشوری و قرار گرفتن دو دانشگاه در کلان منطقه پنج کشور، انتقال برخی رشته ها از دانشگاه شیراز به جهرم، در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در حیطه مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان، از دیگر مباحث این نشست مشترک بود که امکانات لازم برای توسعه و پیشرفت این مراکز بررسی شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.