تیم فوتبال استقلال اهواز برخلاف گذشته در حال سپری کردن تعطیلات آرامی است.

تعطیلات آرام استقلال
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان هفته یازدهم لیگ ، به دلیل حضور تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه ، 20روز تعطیل است.

تیم فوتبال استقلال در دو نوبت از تعطیلات لیگ پانزدهم که بعداز هفته‌های پنجم و هفتم بود ، حواشی زیادی داشت برخی از بازیکنان به این اتفاق واکنش نشان دادند. حتی در اردوی اخیر این تیم که در تهران رگزار شد ، مشکلاتی چون راه ندادن بازیکنان به اتاق‌های هتل بعد از تمرین ، نیز به وجود آمد.

پرویز کریمی در این باره به خبرنگار ما گفت : (( زمانی که ما در اردوی یک هفته‌ای تهران بودیم ، موقع برگشت از تمرین ، ما را به اتاق‌های هتل راه ندادند و با وجود خستگی فراوان ، در لابی هتل استراحت کردیم .))

حتی در اردوی قبلی ، بازیکنان تیم استقلال اهواز به دلیل دریافت نکردن حقوقشان در تمرینات شرکت نمی‌کردند ئ بی نظمی در جمع آبی‌ها موج می‌زد.

فرزاد آشوبی در این‌باره گقت : به دلیل عملی نشدن بندی از قراردادم ( در اختیار قرار دادن محل مسکونی ) در تهران می‌مانم و با بقیه‌ی تیم به اهواز باز نمی‌گردم. برخلاف تعطیلات قبلی تیم استقلال اهواز که حواشی فراوانی داشت و حتی در پایان به باخت سنگین 5 بر صفر مقابل راه‌آهن یزدان و اخراج سیاوش بختیاری زاده سرمربی سابق استقلال اهواز منتهی شد ، تساوی مقابل مدافع عنوان قهرمانی و واریز شدن بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان ، روزهای تیره استقلال اهواز را کمی روشن کرده است. حتی هواداران هم کم‌کم با این تیم محبوب  و با سابقه آشتی کرده‌اند و علی حنطه سرمربی آبی‌ها را تشویق می‌کنند.

کرامت اله برهمن سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز درباره تعطیلات پیش رو و برنامه باشگاه اهوازی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت : بعد بازی با سپاهان 3 روز به تمامی بازیکنان استراحت دادیم از دیروز تمرینات دوباره آغاز شد. امروز هم  یک بازی تدارکاتی بین بازیکنان ذخیره تیم اصلی و بازیکنان جوانان و نوجوانان برگزار خواهیم کرد.

سرپرست تیم استقلال اهواز در ادامه اظهار کرد : قرار است یک اردوی یک هفته‌ای در خارج از اهواز برگزار کنیم. مکان و زمان برگزاری این اردو هنوز مشخص نیست اما در تلاشیم شهری اردو بزنیم که دمای هوایش نزدیک به تهران باشد ، چون بازی بعدی ما را در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

برهمن درباره شرایط روحی مناسب بازیکنان استقلال اهواز افزود :‌خداروشکر بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان پیش از بازی با سپاهان به حسابشان واریز شد و همگی روحیه بالایی دارند.  حالا باید دید با روحیه بالای بازیکنان و حمایت تماشاگران تیم اهوازی ، آیا می‌توانیم در روزهای آتی شاهد درخشش استقلال اهواز در لیگ برتر 94-95 باشیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار