سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت : به طور کلی بازیکنان توانستند بازی خولی را به نمایش بگذارند و از نقاط ضعف حریف بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی بعد از بازی در مقابل فولاد خوزستان گفت :به تیم خود و هواداران تبریک می گویم. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و از نقاط ضعف تیم فولاد بهره بردند.
 
 وی ادامه داد : گل غافل گیر کننده ای خوردیم اما توانستیم بازی را در نیمه اول در اختیار بگیریم .در نیمه دوم نیز تنها توانستیم یک گل به ثمر برسانیم اما در نهایت نتیجه بازی را به نفع خود به پایان رساندیم. 
 
مظلومی افزود : شایسته صعود بودیم وما به تناوب از بازیکنان جوان استفاده می کنیم و به طور کلی من یک هفته بیمار بودم و نتوانستم استراحت کنم و در حال حاضر بازیکنان تعطیل می کنم تا آنان نیز به استراحت بپردازند .البته فشار دربی و انتقادات ادامه دار است اما خوشحالم که دربی زیبایی برگزار شد. 
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت :درصدد هستیم تا نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم و ما روی دو بازیکن خارجی حساب می کردیم اما نبود انها باعش شد به مشکل بر بخوریم اما امیدوارم در نیم فصل کمبود ها را جبران نماییم.
 
وی در مورد وضعیت کرار گفت:کرار با اجازه باشگاه برای حضور در تیم ملی عراق عازم شد و وی پنج شنبه باز می گردد و یکشنبه در مورد وضعیت کرار تصمیم گیری می شود و هنوز چیزی معلوم نیست.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار