هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت : بازیکنان ما روحیه بهتری برای زدن پنالتی داشتند و همین عامل سبب برتری مقابل پدیده شد.

سیامک کوروشی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار تیم های نفت تهران و پدیده مشهد بیان کرد: بازی سختی مقابل تیم جوان و بابرنامه پدیده داشتیم .خوشبختانه نفت با برتری مقابل حریف یک گام دیگر برای قهرمانی در جام حذفی برداشت و حال باید به مراحل بعدی فکر کرد.
 
وی درباره کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی گفت :تمام تلاش خود را برای برتری در جریان بازی به کار گرفتیم و در طول 90 دقیقه و وقت های اضافه موقعیت های خوبی برای پیروزی خلق کردیم اما در نهایت بازی به پنالتی کشیده شد.در ضربات پنالتی هم روحیه بازیکنان در زدن پنالتی ها نقش اصلی را ایفا می کند که خوشبختانه بازیکنان ما با روحیه بالاتری پنالتی زدند .ضمن این که وحید شیخ ویسی نیز عملکرد فوق العاده ای داشت.
 
کوروشی درمورد اشتباهات علیرضا فغانی داور این دیدار اظهار کرد:دوست داشتم نامم به عنوان یکی از گلزن های بازی ثبت شود.متاسفانه علی رضا فغانی با این که از صحیح بودن گل من اگاه بود تحت تاثیر پرچم زدن کمک خود گل را آفساید اعلام کرد.به هر حال اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و خوشحالم که این اشتباه منجر به حذف نفت نشد.
 
وی افزود : در زمان پنالتی ها به دلیل سرمای شدید مشهد خیلی در جریان اشتباه فغانی قرار نگرفتم .وی در ابتدا سوت پایان پنالتی ها را زد اما پس از لحظاتی به اشتباه خود پی برد و ما آخرین ضربه پنالتی خود را نیز به گل تبدیل کرده و حریف را از سد راه برداشتیم.
 
هافبک تیم فوتبال نفت درخصوص غیبت چند بازیکن این تیم گفت :اختلاف بازیکنان در تیم نفت زیاد نیست و سبک بازی و کیفیت نفرات ما به هم نزدیک است.علی رغم مصدومیت چند بازیکن با تجربه تیم نفرات جایگزین عملکرد خوبی داشتند و با تلاش تمام نفرات و تدابیر کادر فنی به مرحله بعدی جام حذفی راه یافتیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار