مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: سید جلال حسینی با حضور در تیم نفت تفکر فوتبالی من را تغییر داده است.

کوروشی: سیدجلال تفکر فوتبالی من را تغییر دادسیامک کوروشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این که سیدجلال حسینی مدافع ملی پوش کشورمان این بازیکنان را یکی از گزینه‌های جانشینی خود در تیم ملی نام برده گفت: سیدجلال از دوستان خوب من است.
حضور این بازیکن در تیم نفت تفکر من را نسبت به فوتبال تغییر داده و هماهنگی خوبی در خط دفاعی تیم ما ایجاد کرده است. این اظهار نظر از لطف مدافع مستحکم تیم ملی به من خبر می‌دهد و امیدواریم با تلاش بیشتر جلب نظر کادر فنی تیم ملی به این گفته سیدجلال تحقق بخشم.

کوروشی در ادامه در خصوص درخشش مرتضی پورعلی گنجی در ترکیب تیم ملی بیان کرد: مرتضی برای رسیدن به این جایگاه  در تیم ملی  و لژیونر شدن زحمت زیادی کشیده و مطمئن هستم که به درخشش در تیم ملی ادامه می‌دهد. از آرزوی قلبی پورعلی گنجی مطلع هستم و خوشبینم که وی با تداوم همین روند به آن آرزوی بزرگ دست می‌یابد.

مدافع تیم نفت در خصوص وضعیت این تیم  در تعطیلات لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر در تعطیلی لیگ برتر تمرینات خوبی را دنبال کردیم دیدار دوستانه با صبا در پیدا کردن نقاط ضعف و قوت نفت تاثیر زیادی داشت. در هفته جاری سعی کردمی با تقویت نقاط قوت و ترمیم نقاط ضعف برای ادامه رقابت‌های لیگ به آمادگی مورد نظر کادر فنی برسیم.

کوروشی در مورد گلزنی مقابل صبا گفت: این گل را از روی پاس خوب ایمان مبعلی به ثمر رساندم. خوشبختانه  بازگشت مبعلی به تمرینات نفت پس از رهایی از مصدومیتی سخت ب تیم ما برای ادامه نتایج خوب در هفته‌های اخیر لیگ و جام حذفی کمک می‌کند.

وی در مورد دیدار نفت مقابل سپاهان اظهار داشت: با توجه به این که سپاهان به تازگی سرمربی خود را تغییر داده بعید می‌دانم از شرایط ایده‌آل زمان سرمربیگری حسین فرکی برخوردار باشند و ما باید از وضعیت کنونی حریف برای رسیدن به پیروزی نهایت استفاده را بریم.
هر چند نباید سپاهان را دست کم گرفت چرا که آن‌ها همیشه تیمی قدرتمند و نامدار هستند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار