سرمربی راه آهن بازی این تیم مقابل سپاهان را بازی دشواری دانست و ابراز امیدواری کرد تیم با ارائه یک بازی خوب به مرحله ی بعد صعود کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهدی تارتار سرمربی تیم راه آهن یزدان در نشست خبری ما قبل از بازی مقابل سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با اشاره به این که بازی در جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است تصریح کرد : با توجه به این که در بازی امروز یک تیم حذف می شود و دیگر جای جبران ندارد هر دو تیم احتیاط را رعایت می کنند و با توجه به شناخت خوبی که از مجموعه سپاهان داریم بازی دشواری پیش رو داریم و امیدواریم به هدفی که داریم و این هدف صعود به مرحله نیمه نهایی است دست پیدا کنیم .

وی با اشاره به این که تیم ها در این مقطع فصل ، هر چهار روز یک بار بازی می کنند و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی نیستند افزود : این خستگی برای همه تیم هاست و مشکلی بابت این قضیه نداریم .

تارتار افزود : تمرکزمان ماندن در لیگ برتر است و در بازی امروزبه تمام توان پای به میدان می گذاریم . امیدواریم شاهد بازی خوبی باشم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم .

وی با تبریک به جامعه داوران در مورد قضاوت بی نقص محسن ترکی در دربی افزود : در سال های اخیر شاهد رشد خوبی در زمینه داوری بوده ایم و نمونه این، قضاوت آقای فغانی در فینال جام ملت های آسیا است . امیدواریم داوران با تمرکز بالا اشباهات گذشته را دیگر تکرار نکنند .

تارتار در مورد وضیعت محرومان و مصدومان این تیم در بازی امروز افزود : هیچ بازیکن غایبی در بازی امروز نداریم .

سرمربی راه آهن با اشاره به حضور علیرضا رحیمی به عنوان مدیر عاملی باشگاه راه آهن افزود : رحیمی زحمات زیادی برای راه آهن کشیده و از ارزوهای دوران فوتبالیستی بنده این بود که روزی در تیمی مربی گری کنم که مدیر عامل آن باشگاه شخص رحیمی باشد . 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.