سرمربی استقلال تهران هدف این تیم را برای بازی امروز حفظ صدر قبل از دیدار با پرسپولیس دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل سپاهان با اشاره به این بازی با سپاهان همیشه جذاب بوده افزود : هر دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن هستند و نه ضد فوتبال ، شناخت لازم را از سپاهان داریم و امیدواریم در برابر این تیم آماده ، بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با حفظ صدر به استقبال دربی برویم .

وی افزود : سپاهان تیم خوب و با سابقه ای است و دنبال این نیستیم که صدر را از دست بدهیم . صدر نشینی در این مقطع فصل چندان اهمیت ندارد و در هفته پایانی است که تیم صدر نشین ، قهرمان می شود . فقط به بازی سپاهان فکر می کنیم و امیدواریم با پیروزی برابر این تیم پای به بازی مهم هفته آینده با پرسپولیس بگذاریم .

مظلومی با اشاره به حضور محرم نوید کیا در بازی امروزگفت : نویدکیا بازیکن خوب و تاثیر گذاری است ، برنامه برای کل تیم سپاهان داریم و نه شخص خاصی . ما یک مجموعه هستیم و باید از همه ی بازیکنانمان به نحو احسنت استفاده کنیم .

سرمربی استقلال در موردن سفر نکردن دو مربی این تیم به اصفهان افزود : با توجه به این که چند تن از بازیکنانمان در تهران ماندند آن ها را به اصفهان همراه خود نیاوردیم که با بازیکنانمان تمرین کنند .

وی در مورد خاطره انگیزترین دیداری که برابر سپاهان داشته است گفت: بازی که در تهران برگزار شد و تعداد گل‌های زیادی هم در آن رد و بدل شد برای ما بسیار خاطره انگیز بود چون جذابیت یک مسابقه به گل‌های زیاد است .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.