مربی سپاهان بازی امروز این تیم مقابل راه آهن را بازی دشواری دانست و ابراز امیدواری کرد سپاهان به مرحله بعد صعود کند .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مجید بصیرت مربی سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل راه آهن یزدان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با بیان این که پس از تغییر در کادر فنی مسئولیت فنی تیم را آقای نویدکیا عهده دار است تصریح کرد : امیدواربم شاهد بازی جوانمردانه ای باشیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم .

وی با سپاس از زحمات حسین فرکی در سپاهان افزود : با توجه به وقت کمی که در این چند روز پس از رفتن فرکی داشتیم نتوانسته ایم آن جور که باید ، کارهای تکنیکی خود را پیاده کنیم و امیدواریم با هدایت محرم نویدکیا پیروز میدان باشیم.

بصیرت با اشاره به این که راه آهن تیم قابل احترامی است و دارای بازیکنان خوب و جوانی است خاطر نشان کرد : بازی سختی در پیش داریم و به این درک رسیدیم که سپاهان شخصیت قهرمانی دارد و امیدواریم با حمایت هوادارانمان دست پر از میدان خارج شویم .

وی با اشاره به این که در جام حذفی اکثر گل ها از روی ضربات ایستگاهی به ثمر می رسد افزود : روی ضربات پنالتی هم کار کرده ایم و با توجه به داشتن دو گلر خوب و هم تراز نگرانی از این بابت نداریم .

مربی سپاهان در مورد بازی کردن محرم نویدکیا که مدیریت فنی تیم را نیز عهده دار است افزود : قطعا محرم در بازی فردا بازی خواهد کرد

وی در بخش پایان سخنان خود از باشگاه سپاهان درخواست کرد به پیشکسوتان باشگاه بیشتر بها دهد و در هر بازی از آنان تقدیر و تشکر به عمل آورد تا جوانان ترهای تیم بیشتر با این بازیکنان قدیمی آشنا شوند .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.