13 آبان نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران برای ترسیم آینده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رئیس شورای شهر آمل در جلسه روز گذشته این شورا با تاکید بر اهمیت روز 13 آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: 13 آبان سال ‌روز تسخیر لانه جاسوسی و روز استکبارستیزی، تنها یک رویداد تاریخی نیست بلکه نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران است که مسیر آینده را به درستی ترسیم کرد، رخدادی که هر برهه و اتفاق آن نشانی از پایداری، فداکاری و جهاد علیه طاغوتیان زمان است.

اسدالله تورنگ با بیان این‌که استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی هیچ‌گاه از پای نمی‌نشینند، افزود: استکبار جهانی هر روز با ترفندی قصد سد کردن راه ملت بزرگ ایران در رسیدن به قله‌های رفیع عزت و سعادت در سایه حاکمیت الله را دارد اما غافل از این‌که توطئه‌های آنها یکی پس از دیگری با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» خننثی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمن دستاوردی جز افزایش نفرت و انزجار ملت مسلمان ایران از آمریکا و هم پیمانانش و استحکام روز افزون شعار «مرگ بر آمریکا» نداشته است گفت: ملت بزرگ ایران هیچ‌گاه به بهانه توافق هسته‌ای شعار «مرگ بر آمریکا» را فراموش نمی‌کنند و از روحیه استکبارستیزی گامی عقب نمی‌گذارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: ساری ، 13آبان ، نقطه ، عطفی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.