مانور آمادگی و ارزیابی تجهیزات و امکانات گروه اتقاقات و اکیپ های مهار نشت گاز کلر و آزمایشگاه سیار شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در ایستگاه گهرباران میاندرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مانور آمادگی و ارزیابی تجهیزات و امکانات گروه اتقاقات و اکیپ های مهار نشت گاز کلر و آزمایشگاه سیار با حضور جانشین و اعضای ستاد بحران آبفار مازندران در منطقه گهرباران شهرستان میاندرود با هماهنگی 10 شهرستان بهشهر، گلوگاه، میاندرود، ساری، قائم شهر، جویبار، سیمرغ سوادکوه شمالی و سوادکوه اجرا شد.

معاون نظارت بر بهره برداری و جانشین ستاد بحران شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در حاشیه مانور با اشاره به ضرورت آمادگی در برابر خطرات و حوادث احتمالی گفت: این شرکت با تحت پوشش داشتن 1800 روستا، آب شرب حدود یک میلیون نفر را تامین می کند که با توجه به تغییرات آب و هوا و همچنین خطرات بالقوه سیل، زلزله و... در استان، آمادگی نیروها و تجهیزات باید متناسب با گستردگی استان و جمعیت تحت پوشش باشد تا در حوادث غیر مترقبه بتوانیم ضمن جلوگیری از بروز خسارات، پاسخگوی مردم باشیم.

بابازاده، هدف از اجرای مانور را ارتقای میزان آمادگی در برابر بحران‌های احتمالی پیش رو، ارزیابی توان و نیروهای عملیاتی شرکت های بهره بردار بخش خصوصی و کارکنان و مدیران آبفار شهرستانها عنوان کرد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.