فرمانده انتظامی شهرستان جهرم استان فارس گفت: هدف رزمايش پدافند غير عامل، ارزيابی آمادگی كاركنان و تجهيزات سازمان های امدادرسان است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عبدالعظیم انصاری در حاشیه برگزاری رزمایش شرایط بحران در خطوط انتقال گاز "جهرم"، گفت: با توجه به اهمیت بسیار بالای پدافند غیرعامل و تهدیدات بیگانگان بایستی بیش از هر زمان دیگری به موضوع آن پرداخته شود و آن را در كل جامعه نهادینه كنیم.


وی هدف از اجرای این رزمایش را برنامه ریزی در جهت هماهنگی ارگان های دخیل در ارائه خدمات هنگام وقوع بحران دانست و افزود: ارتقاء توانایی سازمان های خدمت رسان در شرایط بحرانی با انجام مانورهای نمایشی و فرضی میسر خواهد بود.


فرمانده انتظامی شهرستان جهرم تصریح کرد: با اجرای این گونه مانورهای نمایشی و فرضی علاوه بر سنجش میزان آمادگی کارکنان و تجهیزات، از میزان هماهنگی سایر نهادها و سازمان های مرتبط جهت حضور و همکاری در شرایط بحران نیز مطلع خواهیم شد.


سرهنگ انصاری از یگان های شرکت کننده در اجرای مانور به ویژه آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر تقدیر و تشکر كرد و گفت: زمانی که برنامه ریزی برای شرایط بحران دقیق تر و علمی تر باشد از میزان خسارات وارده کاسته شده و ضریب عملکرد سازمان های امدادرسان افزایش خواهد یافت.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.