فرمانده انتظامی استان فارس بر مبارزه جدی و بی امان با قاچاق كالا تاكيد كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمدعلي گودرزي" در مراسم افتتاحيه كارگاه آموزشي مبارزه با قاچاق كالا و ارز، گفت: همانگونه كه مقام معظم رهبري تأكيد داشتند، مبارزه با قاچاق كالا بايد به صورت ويژه در دستور كار قرار گيرد.

وي ادامه داد: مقام معظم رهبري سال 81 بيان فرمودند كه "گسترش پديده قاچاق در امر توليد و تجارت قانوني و سرمايه گذاري و اشتغال خطر جدي و بزرگي است كه بايد با آن مبارزه كرد و بر همه دستگاه ها واجب است تا به سهم خود با اين پديده مبارزه كنند."

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اثرات مخرب قاچاق كالا بر اقتصاد كشور، افزود: همه دستگاه هاي متولي بايد در اين راستا اقدامات مناسب خود را انجام دهند.

سردار "گودرزي" با اشاره به اينكه اقدامات پليس براي مجرمان نبايد قابل مطالعه و پيش بيني باشد، افزود: مبارزه جدي و بي امان با پديده شوم قاچاق به صورت ويژه در دستور كار پليس فارس قرار دارد.
مدير كل سياسي و امنيتي استاندار فارس نيز گفت: گام اول در راه مبارزه با قاچاق كالا، انجام اقدامات فرهنگي است.

دكتر "پژوهش" با اشاره به اينكه در اين راستا بايد نگرش فكري مردم نسبت به موضوع قاچاق كالا تغيير كند، بيان كرد: برخورد با شبكه هاي اصلي و باند هاي بزرگ قاچاق كالا بايد در دستور كار قرار گيرد.

وي با تقدير از فعاليت هاي گسترده پليس استان فارس در راستاي مبارزه جدي با كالاي قاچاق، افزود: بايد توليدات داخلي را با كيفيت کنیم تا جاذبه كالاهاي خارجي و قاچاق كاهش يابد. 

سرهنگ "سيروس حيدري" رئيس پليس آگاهي استان فارس نيز گفت: اگر چه تا نقطه مطلوب فاصله داريم، اما استان فارس همواره در بحث مبارزه با قاچاق كالا جزء استان هاي پيشرو در كشور بوده است.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: مبارزه ، جدی ، قاچاق ، کالا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.