ملی پوشان کومیته رده های پایه کاراته دختران و پسران در جاکارتا آرامش کامل زیر نظر مربیان به تمرینات می پردازند .

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های ملی نوجوانان ،جوانان و امید (زیر 21 سال ) کاراته در هر دو بخش دختران و پسران ،که دوشنبه شب یازدهم آبان ماه به جاکارتا ، محل مسابقات قهرمانی کاراته جهان ، اعزام شدند ، زیر نظر مربیان و کادر فنی به تمرینات خود می پردازند .

در همین رابطه عشرت شاه محمدی نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته کشور ، که به عنوان سرپرست تیم های ملی کشورمان را در این رقابت ها ، همراهی می کند در گفتگو خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانبا  ؛ گفت : شکر خدا همه ملی پوشان در سلامت کامل هستند و زیر نظر کادر فنی خود به تمرینات منظم می پردازند .

وی افزود : ملی پوشان هر روز در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر مربیان به تمرینات منظم مشغول هستند و در برنامه های مربیان هم تمرینات کاراته در نظر گرفته شده است و هم کار با دستگاه و وزنه .
شاه محمدی با اظهار رضایت از محل اسکان و تمرینات گفت : شرایط خوب است و همه امکانات فراهم . همه مربیان با دلسوزی و زحمت بسیار سعی درآماده سازی هرچه بهتر ملی پوشان دارند و امیدوارم به لطف خداوند و دعای خیر مردم عزیز ، با کسب نتایج عالی ملی پوشان و نیز مربیانشان مزد زحماتشان را بگیرند .
وی در پایان گفت : با صلاحدید کادر فنی در روزهای آینده با چند کشور حاضر در رقابت ها ، مسابقه تدارکاتی برگزار خواهیم کرد .
نهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان ، در رده های پایه از 21 آبان ماه در جاکارتا آغاز و تا 24 ادامه خواهد داشت .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار