نسرین امینی گفت: بازی سختی مقابل ایلام در پیش داریم اما دست پر ایلام را ترک می‌کنیم.

نسرین امینی سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم آینده سازان باقدرت در صدر جدول قرار گرفته است با تیم سیرجان هم امتیاز مستقیم اما یک بازی از این تیم کمتر داریم و همچنان صدرنشین لیگ باقی می‌مانیم.

وی ادامه داد :‌تیم پالایش بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای را در اختیار دارد شناخت نسبی از این تیم و نقاط قوت و ضعف پالایش داریم. نکات را به بازیکنانم انتقال دارم و فقط به هدف سه امتیاز به ایلام سفر می‌کنیم.

امینی افزود : تیم پالایش در هفته نهم در کسب امتیاز ناکام بوده است و با توجه به اینکه میزبان هستند از این‌رو به جبران ناکامی هفته نهم کسب و پیروزی خانگی مقابل آینده‌سازان صف‌آرایی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال آینده سازان ادامه داد: بازیکنانم آمادگی کامل برای این دیدار را دارند. تمرینات منظم و مستمری را انجام دادند و بسیار باانگیزه هستند تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها شوند.

وی افزود : شرایط تیم آینده سازان مناسب و رضایت بخش است. محدودیت و مشکلات مالی داریم اما مانع کسب عنوان قهرمانی نمی‌شود با قدرت در رقابت‌ها و مقابل هم تیم‌ها ظاهر و قهرمان لیگ می‌شویم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار