سرمربی تیم فوتبال بانوان نگین اشترکوه ازنا لرستان گفت:نیم فصل را با نتیجه رضایت بخش مساوی مقابل سیرجان تمام کردیم.

سمیه فولادوند، سرمربی تیم فوتبال بانوان نگین اشترکوه ازنا لرستان در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دو تیم ازنا و شهرداری سیرجان در شرایط یکسانی قرار ندارند و سطح اختلاف تیم ها بسیار است .تیم شهرداری سیرجان بازیکنان جوان و ملی پوش بسیاری را در اختیار دارد و ضمن اینکه سالها تجربه حضور در لیگ برتر را دارد.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ازنا تجریه کوتاهی از حضور در رقابت های لیگ برتردارند و در صد بسیاری از بازیکنان ازنا بومی هستند.

پولادوند ادامه داد:علی رغم اختلاف سطحی که با تیم حریفمان داشتیم اما نتیجه رضایت بخشی را با تلاش بازیکنام بدست آوردیم.

سرمربی افزود:شهرداری سیرجان یکی از تیم های صدرنشین لیگ است کسب نتیجه مساوی مقابل بازیکنان ملی پوش نشان از عملکرد مناسب بازیکنانم دارد.

وی ادامه داد:بازی سنگین و پر هیجانی بود دوتیم تا پایان بازی جنگیدند و ما نیز از نتیجه آخرین بازی داخل خانه نیم فصل با توجه به فاصله فنی،مالی و....رضایت داریم.

فولادوند ادامه داد:از قضاوت و عملکرد داوری رضایت ندارم متاسفانه داور بازی اعتراضات مکرر بازیکنان شهرداری را نادیده میگرفت در حالی که اعتراض کاپیتان تیمم منجر به دریافت کارت زرد از سوی داور شد.

فولادوند افزود:به هرحال از نتیجه و علکرد بازیکنانم رضایت دارم و امیدوارم در نیم فصل مشکلات مالی تیم ازنا تاحدودی کاهش یابد و در نیم فصل دوم باقدرت بیشتری ظاهر شویم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار