حضور تماشاچیان و تست اجرا در سری جدید «خوشا شیراز»

برنامه «خوشا شیراز» با تغییرات ویژه‌ای به روی آنتن خواهد رفت.

هادی قندی تهیه‌کننده برنامه «خوشا شیراز»، در خصوص تغییرات برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در سری جدید برنامه تغییراتی را شاهد بوده‌ایم که از جمله می‌توان به دکور برنامه و اضافه شدن بخش «پرسه هنری» که اطلاعات هفتگی شهر و استان را پوشش می‌دهد، اشاره کرد.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا برنامه‌های آینده را با حضور تماشاچیان به روی آنتن ببریم، چرا که فکر می‌کنم حضور تماشاچی به جذاب شدن برنامه کمک می‌کند.

قندی اظهار داشت: هدف برنامه «خوشا شیراز» فقط سرگرمی نیست. موضوع‌های مد نظر به صورت هفتگی تغییر می‌کنند. تمام بحث‌ها باید تلطیف شده باشد، زیرا یک برنامه در صبح جمعه باید با انرژی قابل توجهی توام باشد. به طور کل به موضوعات تلفیقی می‌پردازیم.

وی افزود: برنامه باید جذابیت خود را همیشه حفظ کند و این موضوع بستگی به نوع برنامه و این که چه گروهی آن را اداره می‌کند، دارد. از جمله عواملی که می‌تواند تاثیر بسزایی در برنامه داشته باشند، عبارتند از: حضور چهره‌های جذاب، موزیک متناسب و هر آن چه که کمتر دیده شده باشد. در مجموع برنامه‌ای موفق است که فکر و خلاقیت به دنبال داشته باشد.

هادی قندی عنوان کرد: برای پخش برنامه «خوشا شیراز» با شبکه شما به توافق رسیدیم و پخش برنامه از این به بعد دائمی خواهد بود. همچنین در حال تصمیم‌گیری برای پخش برنامه در ساعت 14 هستیم که هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی گفت: تاکنون بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی مخاطبان دریافت کرده‌ایم. به شکلی که حتی از یک  برنامه سراسری نیز بیشتر بوده است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از تغییرات برنامه، اضافه شدن یک آیتم ویژه است. آیتمی که در آن تست اجرا گرفته می‌شود. علاقه‌مندان به اجرا می‌توانند خود را محک زده و در صورت پذیرفته شدن برای اجرا در برنامه حضور خواهند داشت.

وی در پایان اظهار داشت: ما در «خوشا شیراز» روال خود را طی کرده و امیدواریم مردم با تغییرات به وجود آمده ارتباط خوبی برقرار کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار